Błyskawiczna informacja na telefon o nagłych oraz zaplanowanych przerwach w dostawie wody do domów, mieszkań i firm, to główna zaleta bezpłatnego serwisu SMS, obsługiwanego przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne.
O awarii dowiesz się pierwszy
System SMS pozwala na informowanie klientów – mieszkańców, wspólnot, spółdzielni itd. o przerwach w dostawie wody spowodowanych przez awarię lub planowany remont. Dzięki wysyłanym wiadomościom odbiorcy wiedzą także jak długo potrwa przerwa, a w przypadku długotrwałych awarii, gdzie znajdą punkty poboru wody lub cysternę – mówi Barbara Klimkiewicz specjalista w Dziale Sieci Wodociągowej BPK.
Jak zacząć korzystać z systemu powiadomień SMS?
Aby otrzymywać informacje od BPK, należy wysłać SMS na numer: 664 071 064, podając w treści ulicę i numer domu (bez polskich znaków), na przykład: Strzelców Bytomskich 23. W przypadku, kiedy odbiorca mieszka przy placu, w treści SMS-a należy dodać słowo „plac” (np. Plac Sikorskiego 20). Na jeden numer można otrzymywać informacje dotyczące różnych adresów, jednak każdy adres należy zgłosić osobnym SMS-em.
Rezygnacja z usługi SMS
Aby zrezygnować z usługi, należy z kolei wysłać pod ten sam numer SMS-a o treści zawierającej ulicę lub plac i numer domu z dopiskiem „rezygnuje z powiadamiania” (np. Plac Sikorskiego 20 – rezygnuje z powiadamiania).