Wywóz odpadów po remoncie – gdzie w Katowicach zamówić kontener?

Remont to przedsięwzięcie, które zawsze wiąże się z koniecznością wywozu gruzu i odpadów budowlanych. Aby prace przebiegały sprawnie, należy usuwać odpady na bieżąco. Po zakończonym remoncie również należy posprzątać i pozbyć się gruzu. Trzeba to zrobić sprawnie, ale i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Jeśli więc planujesz remont lub jesteś w trakcie prac, to podpowiadamy, gdzie w Katowicach zamówić kontener na gruz i śmieci po remoncie.

912d0a6c1e6c294d397a4cf73d6779e6

Wynajem kontenerów – Katowice

Wywóz gruzu Katowice to usługa, przeznaczona zarówno dla firm (odbiór odpadów od firm), jak i dla klientów indywidualnych. Możesz wypożyczyć kontener na gruz zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujesz (na przykład na czas remontu). Wystarczy wejść na stronę zamow-kontener.pl, a następnie wypełnić formularz kontaktowy.

Wybrany kontener na gruz i odpady budowlane jest dostarczany pod wskazany adres (Katowice i województwo śląskie), w dogodnym dla klienta terminie. Kiedy się zapełni – firma odbiera odpady budowlane, a w razie potrzeby ponownie podstawia pusty kontener. O nic nie trzeba się martwić. Odpady są segregowane i poddawane utylizacji zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Jaki zamówić kontener na odpady budowlane i śmieci po remoncie?

Warto wiedzieć, że są różne rodzaje kontenerów. Każdy rodzaj służy do zbiórki i przechowywania innego typu odpadów. Tych oznaczeń należy się bezwzględnie trzymać, gdyż nie można wrzucać na przykład gruzu do kontenera na odpady opakowaniowe. Ponadto do kontenerów nie wolno wyrzucać elektrośmieci, substancjach niebezpiecznych, opon, akumulatorów i baterii.

Dostępne są następujące rodzaje kontenerów:

  • Kontener na gruz

  • Kontener na papę (i utylizacja papy)

  • Kontener na odpady wielkogabarytowe (kontener na gabaryty)

  • Kontener na zmieszane odpady budowlane

  • Kontener na zmieszane odpady opakowaniowe

Wybór dotyczy także pojemności kontenera. Firma ma do zaoferowania kontenery o pojemności od 2 do 36 m³. Wybierając pojemność, weź pod uwagę zakres prac budowlanych, prognozowany czas trwania remontu i rodzaj odpadów. Oto kilka wskazówek, które pomogą dobrać odpowiedni kontener:

  • 2-7 m³ – sprawdzi się, kiedy remontujesz jeden pokój lub przeprowadzasz tylko drobne prace.

  • 7-12 m³ – będzie odpowiedni podczas większych remontów czy nieco poważniejszych prac (na przykład wyburzenie ściany).

  • 12-36 m³ – większe kontenery są niezbędne przy generalnych remontach czy wyburzeniach całych budynków.

Kontener na gruz (Katowice) – gdzie go postawić i jak się do tego przygotować?

Wynajem kontenerów i wywóz gruzu (Katowice i okolice) to kompleksowa usługa, która obejmuje podstawienie kontenera, a następnie odebranie napełnionego i utylizację odpadów. Musisz jednak przygotować miejsce, w jakim stanie kontener.

Na początek warto zapytać konsultanta, ile trzeba zostawić miejsca na posesji (na kontener i po to, aby kierowca mógł swobodnie wjechać). Pamiętaj też, że obsługa firmy chętnie doradzi w kwestii doboru odpowiedniego kontenera (pojemności i rodzaju).

Kolejna kwestia to wyznaczenie miejsca na kontener. Jeśli planujesz postawić kontener na kostce brukowej, to koniecznie zabezpiecz jej powierzchnię przed uszkodzeniem (w tym celu wystarczy podłożyć deski czy płyty MDF).

Jak widać – wynajem kontenera zajmuje tylko chwilę. Można to zrobić telefonicznie lub przez stronę internetową. W razie wątpliwości obsługa służy pomocą i doradzi, czy zdecydować się na wynajem kontenera na gruz czy też na inne odpady. Po zapełnieniu kontenera następuje wywóz odpadów i utylizacja.

Subskrybuj bytomski.pl

google news icon