Chociaż w reklamach portugalska Biedronka wojuje z niemieckim Lidlem, to obie sieci powinny bardziej przejmować się konkurencją ze strony polskiego Dino, które jest już trzecią największą siecią handlową w kraju pod względem wielkości rocznych przychodów. Na koniec września do polskiej spółki należały już 2572 sklepy, podczas gdy Lidl w tym roku dopiero przekroczył liczbę 900 punktów. Wciąż jednak liderem wśród dyskontów spożywczych pozostaje Biedronka z ponad 3500 placówek.
Dino stara się zmniejszać dystans do rywali z zagranicy. Tylko w trzecim kwartale tego roku uruchomiono aż 69 nowych marketów, a ciągle powstają kolejne. W Bytomiu sieć posiada już 5 sklepów: w Karbiu, Łagiewnikach i dwa w Miechowicach. Wkrótce pojawi się kolejny - tym razem w Stolarzowicach przy ulicy Rokitnickiej. Budowa właśnie trwa. Zgodnie z planem prace powinny potrwać do maja 2025 roku.
Market już poszukuje pracowników. W sprawie pracy należy kontaktować się z Dino pod numerem telefonu 665-941-451 lub aplikować przez stronę internetową.
Początki Dino sięgają 1999 roku. Sieć wywodzi się z Wielkopolski. W ciągu 25 lat firma rozwinęła się do ponad 2,5 tys. placówek w całym kraju. Obecnie spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w indeksie WIG20 skupiającym 20 największych podmiotów. Początkowo jej sklepy można było spotkać głównie w mniejszych miejscowościach, gdzie wcześniej nie chciały inwestować duże sieci, lecz od pewnego czasu jej markety są obecne również w dużych miastach, jak np. Bytom.
Może Cię zainteresować:
Lidl między Tarnogórską i Strzelców Bytomskich gotowy. Czas na otwarcie
Może Cię zainteresować:
Zamiast Społem będzie Action. Trwa przebudowa Supersamu w Bytomiu
Może Cię zainteresować: