Nie pytaj, przeczytaj - najczęściej zadawane pytania o eBOK BPK

Przedstawiamy najczęściej zadawane pytania o eBOK BPK. A w razie dodatkowych zapraszamy na dedykowaną stronę internetową: bpk.pl/mojawoda

Nowy e BOK BPK1

Kto może założyć konto w eBOK BPK?

Konto w eBOK BPK może założyć każdy Klient BPK, który posiada podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.

Czy mogę zapłacić rachunek/fakturę online?

Tak, za rachunki i faktury można zapłacić kartą, przelewem lub BLIKiem za pośrednictwem elektronicznego systemu płatniczego BlueMedia.

W jaki sposób dostanę fakturę?

Założenie konta w eBOK BPK jest równoznaczne ze zgodą na otrzymywanie faktury elektronicznej, co jednocześnie wiąże się z rezygnacją z faktur papierowych. To bezpieczne, legalne i ekologiczne rozwiązanie. Każdorazowo po wystawieniu faktury Klient eBOK BPK otrzymuje maila z informacją o możliwości pobrania dokumentu z systemu.

Czy nowi użytkownicy mogą liczyć na wsparcie pracowników BPK?

Każdy użytkownik może skorzystać z pomocy pracowników BPK. Wkrótce również poprzez czat w systemie eBOK.

Czy w systemie zobaczę bieżące zużycie wody?

Tak, użytkownicy eBOK BPK mogą monitorować zużycie wody na bieżąco.

Subskrybuj bytomski.pl

google news icon