Kto może założyć konto w eBOK BPK?
Konto w eBOK BPK może założyć każdy Klient BPK, który posiada podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.
Czy mogę zapłacić rachunek/fakturę online?
Tak, za rachunki i faktury można zapłacić kartą, przelewem lub BLIKiem za pośrednictwem elektronicznego systemu płatniczego BlueMedia.
W jaki sposób dostanę fakturę?
Założenie konta w eBOK BPK jest równoznaczne ze zgodą na otrzymywanie faktury elektronicznej, co jednocześnie wiąże się z rezygnacją z faktur papierowych. To bezpieczne, legalne i ekologiczne rozwiązanie. Każdorazowo po wystawieniu faktury Klient eBOK BPK otrzymuje maila z informacją o możliwości pobrania dokumentu z systemu.
Czy nowi użytkownicy mogą liczyć na wsparcie pracowników BPK?
Każdy użytkownik może skorzystać z pomocy pracowników BPK. Wkrótce również poprzez czat w systemie eBOK.
Czy w systemie zobaczę bieżące zużycie wody?
Tak, użytkownicy eBOK BPK mogą monitorować zużycie wody na bieżąco.