Pomimo epidemii i wprowadzenia ograniczeń w funkcjonowaniu komunikacji publicznej w Polsce, miniony rok w działaniach Kolei Śląskich nie zmienił na pewno jednej rzeczy, faktu, że to pasażer oraz jego komfort i satysfakcja z podróży są dla przewoźnika najważniejsze. W celu zebrania opinii o świadczonych usługach przewozowych, pozyskania informacji dotyczących oczekiwań pasażerów wobec nowego taboru, a także zidentyfikowania potrzeb osób z niepełnosprawnościami, Koleje Śląskie od 02 sierpnia 2021 roku będą przeprowadzały badanie satysfakcji pasażera.
- To opinie i głos naszych pasażerów od zawsze były i nadal są dla nas najważniejsze. Codziennie podejmujemy starania, które sprawiają, że komfort podróży, stan taboru i standardy obsługi pasażerskiej są na najwyższym poziomie. Badanie satysfakcji pasażera to kolejny krok w celu doskonalenia świadczonych przez Koleje Śląskie usług – podkreśla Jakub Wosik, Rzecznik Pasażera Kolei Śląskich.
Badanie trwa od 2 sierpnia 2021 roku i będzie przeprowadzone zarówno w formie ankiety elektronicznej, jak i wywiadu tradycyjnego realizowanego na pokładach pociągów przy zachowaniu obowiązujących zasad reżimu sanitarnego. Pozyskane w wyniku badania odpowiedzi będą analizowane co kwartał. Zapoznanie się z opiniami i ocenami poszczególnych obszarów funkcjonowania Kolei Śląskich pozwoli na zrozumienie aktualnych potrzeb pasażerów, a także wskaże kierunek najważniejszych działań, które powinny być wdrażane w celu nieustannego podwyższania satysfakcji klienta. Śląski przewoźnik zachęca do wypełnienia badania w formie elektronicznej na stronie https://ankieta.kolejeslaskie.pl/.