Ekologicznie i oszczędnie
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to aplikacja, za pomocą której każdy klient bytomskiej spółki może mieć dostęp do swoich danych i rozliczeń. Dzięki takiemu narzędziu można więc nie tylko na bieżąco kontrolować swoje zużycie wody i rachunki, ale też zadbać o środowisko, rezygnując z tradycyjnych papierowych faktur.
Idzie nowe
Po roku funkcjonowania elektronicznego Biura Obsługi Klienta Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego przyszedł czas na zmiany. Nowy eBOK BPK wystartuje w Dzień Dziecka – 1 czerwca br. i ta data nie jest przypadkiem. Obsługa nowego systemu będzie dziecinnie prosta! – Odświeżona aplikacja będzie dużo łatwiejsza w obsłudze, bardziej intuicyjna i przyjazna dla użytkownika – podkreśla zalety nowego eBOK-a BPK Longin Siemlat, prezes Bytomskiego Przedsiębiorstwa. Komunalnego Sp. z o.o., zapewniając, że podczas przygotowywania zmian Spółka wsłuchiwała się w głosy dotychczasowych użytkowników systemu. – Aktualnie z usług eBOK-a korzysta około tysiąca użytkowników. Mamy nadzieję, że nowa odsłona spodoba się Klientom BPK i zachęci niezdecydowanych do skorzystania z takiej formy kontaktu ze Spółką – dodaje prezes Siemlat.
Płatność online i komunikator
Wśród nowych funkcji pojawią się: możliwość płatności internetowych, wyświetlanie informacji o sprawach windykacyjnych danego użytkownika i powiadomienia o ewentualnych pracach serwisowych czy awariach. Docelowo, w systemie pojawi się też komunikator umożliwiający rozmowę z pracownikiem BPK oraz możliwość elektronicznego zgłaszania awarii i podglądu statusu zgłoszonych spraw.
Kto może skorzystać z eBOK?
Z systemu eBOK Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego mogą skorzystać wszyscy Klienci Spółki, którzy posiadają umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków. Wystarczy wejść na stronę: www.ebok.bpk.pl i zarejestrować się.