Postaw na pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron internetowych, czyli SEO (Search Engine Optimization), to sprawdzona i dająca mierzalne efekty metoda promowania produktu w Google. Promocji produktu służy optymalizacja strony kategorii produktów lub karty wybranego produktu. Aby uczynić stronę wartościową i godną wyświetlenia użytkownikowi na szczycie listy wyszukiwania, produkt musi być zaprezentowany w odpowiedni sposób. Karta produktu powinna zawierać:
- pełną nazwę produktu,
- unikalne grafiki,
- niepowtarzalny opis (nie można kopiować ze strony producenta),
- dane techniczne lub skład,
- opinie o produkcie.
Efekty pozycjonowania strony w wyszukiwarce Google będą przekładać się na systematyczny wzrost liczby odwiedzin i konwersji, a to z kolei może przynieść zysk.
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie stron www, w tym pozycjonowanie sklepów internetowych, jest forma reklamy odpowiednią dla wszystkich biznesów, niezależnie od tego, w jakiej skali działają. Dla przedsiębiorców, którzy chcą pozyskiwać klientów na swoje produkty z okolicy, idealnym rozwiązaniem jest pozycjonowanie lokalne. Za jego pomocą można wypromować uprawiane przez siebie ziemniaki, przygotowane z miłością domowe wypieki, ale także usługi customizacji obuwia. To stosunkowo niedrogi, ale skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów, uzyskanie przewagi nad konkurencją oraz zyskanie pozycji eksperta w branży.
Reklamuj się przez Google Ads
Kampania Google Ads umożliwia osiągnięcie natychmiastowej widoczności strony internetowej produktu w wyszukiwarce Google. To metoda wprost stworzona do promowania produktów wśród internautów. Jej największym atutem jest ogromna elastyczność, różnorodność form reklamy, a także możliwość wyświetlania ściśle określonej grupie użytkowników Sieci. Sprzedawcy produktów powinni w szczególności zwrócić uwagę na następujące formy reklamy Ads:
- Google Shopping - czyli wyświetlanie produktów oferowanych przez Twój sklep w płatnych wynikach Google. Zaletą jest m.in. możliwość szybkiego porównania podobnych lub tożsamych produktów w różnych sklepach. Ta forma reklamy wyróżnia się wysokim współczynnikiem konwersji. Jeżeli użytkownik znajdzie interesujący go produkt w dobrej cenie, najprawdopodobniej go kupi.
- Remarketing - sposób na ponowne ukazanie produktu, który użytkownik już oglądał na Twojej stronie. Jest to możliwość przypomnienia, ale także stworzenia indywidualnej oferty dla konkretnego internauty.
Wykorzystaj efekt synergii
Optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe i kampania Ads dają najlepsze wyniki, jeśli stosowane są łącznie. Produkt widoczny dla użytkownika, zarówno w płatnych, jak i bezpłatnych wynikach w Google, jest bardziej atrakcyjny, a sam sklep odbierany jest jako wiodąca marka w danej branży.
Agencja SEO wypromuje Twoje produkty
Warunkiem sukcesu działań marketingowych jest odpowiednie zastosowanie narzędzi reklamowych. Bez znajomości rynku, konkurencji, metod działania, podejmowane czynności mogą być chybione, a efektem niewłaściwie wydane pieniądze. Profesjonalna firma zajmująca się reklamą w Internecie – SEMPIRE przyjdzie z pomocą, by w oparciu o doświadczenie, wiedzę, narzędzia oraz analizę potrzeb, wypromować produkty w Sieci dla Twojej firmy.
Więcej o reklamie w Internecie, SEO - pozycjonowaniu znajdziesz na https://www.sempire.pl/
Skorzystaj z darmowej konsultacji i audytu strony!