eBOK BPK – woda pod kontrolą

Płatności bez wychodzenia z domu, możliwość podania odczytu wodomierza i łatwiejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta, to tylko część udogodnień dla klientów, które są dostępne w eBOK BPK.

BPK fota

4 kroki do eBOKa

Załóż konto eBOK BPK:

  • Krok 1 - Wejdź na ebok.bpk.pl i kliknij Zarejestruj się.
  • Krok 2 - Wybierz spośród opcji Klient indywidualny lub Klient biznesowy oraz podaj dane, o które poprosi system (w tym kod nabywcy, który znajdziesz na fakturze).
  • Krok 3 - Po wysłaniu danych, na podany w trakcie rejestracji adres e-mail dostaniesz wiadomość wraz z linkiem aktywacyjnym, w który należy kliknąć, aby potwierdzić rejestrację.
  • Krok 4 - W ostatnim kroku otrzymasz e-mail z informacją o aktywacji konta eBOK BPK. Od tej chwili możesz się zalogować na stronie ebok.bpk.pl z użyciem swojego loginu (adresu e-mail) i hasła.

FAQ (pytania i odpowiedzi)

Czym jest eBOK BPK?

System eBOK BPK jest bezpłatnym, multimedialnym serwisem, przy pomocy którego Klient BPK może w dowolnym momencie, za pomocą połączenia internetowego, zalogować się do swojego konta, by sprawdzić stan należności, podejrzeć wystawione faktury, podać stan licznika, opłacić należności.

Kto może skorzystać z systemu eBOK BPK?

Z systemu eBOK BPK mogą korzystać Klienci Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., którzy spełniają następujące warunki: posiadają podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków, zaakceptowali regulamin eBOK, prawidłowo przeprowadzili rejestrację, posiadają sprzęt elektroniczny oraz przeglądarkę internetową spełniające wymogi techniczne określone w regulaminie eBOK.

Z jakich funkcji mogą korzystać Klienci eBOK BPK?

Klienci mogą podać odczyt wodomierza, złożyć wniosek o zmianę danych, znaleźć informacje o zadłużeniach, a dzięki systemowi płatności internetowych, Klienci eBOK BPK mogą również dokonać płatności za wystawione faktury.

Czym jest e-faktura?

E-faktura jest bezpłatną usługą, skierowaną do Klientów Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. korzystających z systemu eBOK BPK, polegającą na zastąpieniu tradycyjnej, papierowej faktury za dostawę wody i odprowadzanie ścieków – fakturą elektroniczną. E-faktura zawiera takie same dane jak faktura papierowa i posiada tę samą wartość pod względem skutków prawnych. Oznacza to, że jest dokumentem akceptowanym przez urzędy skarbowe.

Czy aktywacja e-faktury w systemie eBOK BPK oznacza rezygnację z papierowej faktury?

Tak, zgoda na e-fakturę jest jednoznaczna z rezygnacją z faktur papierowych.

Czy za e-fakturę można zapłacić klikając w link, za pośrednictwem elektronicznych systemów płatniczych, jak Blue Media, Przelewy24 itp.?

Tak, system eBOK BPK umożliwia opłacenie należności online, z poziomu konta Klienta, za pośrednictwem elektronicznego systemu płatniczego Blue Media.

Czy system eBOK BPK informuje mailowo o wystawieniu nowej e-faktury?

Tak, Klient może otrzymywać wiadomość e-mail z informacją o możliwości pobrania faktury z systemu eBOK.

Zalety e-faktury

Korzyści z wyboru e-faktury to przede wszystkim:

  • pewność dostarczenia dokumentu w konkretne miejsce i w określonym czasie,
  • krótszy czas doręczenia w porównaniu do faktury papierowej, wysyłanej pocztą,
  • możliwość odebrania e-faktury w każdym miejscu na świecie, gdzie jest dostęp do internetu,
  • ułatwienie dokonywania płatności online,
  • brak konieczności gromadzenia papierowych dokumentów,
  • ochrona środowiska naturalnego.

Subskrybuj bytomski.pl

google news icon