Płatności bez wychodzenia z domu, dostęp do statystyk zużycia wody i łatwiejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta, to tylko część udogodnień dla klientów, które od początku czerwca są wprowadzane przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne eBOK BPK.
Płatność z domu
E-faktura, wgląd do odczytów wodomierzy i możliwość podawania stanu licznika za pomocą Elektronicznego Biura Obsługi Klienta to funkcje, z których klienci BPK mogli korzystać już od dawna. Na początku czerwca zmieniono interfejs użytkownika i dodano wiele nowych funkcji, w tym tę najważniejszą – możliwość płatności za wodę bez wychodzenia z domu. – Dzięki temu klienci nie będą musieli już dokonywać płatności w punktach pocztowych. Teraz za rachunki zapłacą kartą, przelewem lub blikiem – mówi Krzysztof Twardzik, Główny Informatyk BPK.
Porozmawiajmy na czacie
W nowym eBOKu będzie dostępna funkcja czatu, poprzez którą klienci będą mogli kontaktować się z pracownikami BPK i na bieżąco uzyskiwać odpowiedzi. – Ta funkcja będzie uruchomiona trochę później, ponieważ jesteśmy na etapie wdrażania pracowników – wyjaśnia Krzysztof Twardzik dodając, że za pomocą systemu będzie można całodobowo zgłaszać awarie i mieć na bieżąco podgląd statusu zgłoszonych spraw.
Wiesz, ile zużywasz
W nowym interfejsie użytkownicy będą mogli również monitorować zużycie wody. Obecnie wprowadzane są dane od początku tego roku, więc dostęp do wszystkich statystyk będzie możliwy w przeciągu paru miesięcy.
Kto może skorzystać z eBOK?
Z systemu eBOK BPK mogą skorzystać wszyscy Klienci Spółki, którzy posiadają umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków. Wystarczy wejść na stronę: ebok.bpk.pl i zarejestrować się.