Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne - Nowy eBOK, nowe możliwości

Od 1 czerwca klienci Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego mogą korzystać z nowego eBOKa. Teraz obsługa jest jeszcze bardziej przyjazna dla klienta!

Krzysztof Twardzik

Płatności bez wychodzenia z domu, dostęp do statystyk zużycia wody i łatwiejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta, to tylko część udogodnień dla klientów, które od początku czerwca są wprowadzane przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne eBOK BPK.

Płatność z domu

E-faktura, wgląd do odczytów wodomierzy i możliwość podawania stanu licznika za pomocą Elektronicznego Biura Obsługi Klienta to funkcje, z których klienci BPK mogli korzystać już od dawna. Na początku czerwca zmieniono interfejs użytkownika i dodano wiele nowych funkcji, w tym tę najważniejszą – możliwość płatności za wodę bez wychodzenia z domu. – Dzięki temu klienci nie będą musieli już dokonywać płatności w punktach pocztowych. Teraz za rachunki zapłacą kartą, przelewem lub blikiem – mówi Krzysztof Twardzik, Główny Informatyk BPK.

Porozmawiajmy na czacie

W nowym eBOKu będzie dostępna funkcja czatu, poprzez którą klienci będą mogli kontaktować się z pracownikami BPK i na bieżąco uzyskiwać odpowiedzi. – Ta funkcja będzie uruchomiona trochę później, ponieważ jesteśmy na etapie wdrażania pracowników – wyjaśnia Krzysztof Twardzik dodając, że za pomocą systemu będzie można całodobowo zgłaszać awarie i mieć na bieżąco podgląd statusu zgłoszonych spraw.

Wiesz, ile zużywasz

W nowym interfejsie użytkownicy będą mogli również monitorować zużycie wody. Obecnie wprowadzane są dane od początku tego roku, więc dostęp do wszystkich statystyk będzie możliwy w przeciągu paru miesięcy.

Kto może skorzystać z eBOK?

Z systemu eBOK BPK mogą skorzystać wszyscy Klienci Spółki, którzy posiadają umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków. Wystarczy wejść na stronę: ebok.bpk.pl i zarejestrować się.

Subskrybuj bytomski.pl

google news icon