Biuro Obsługi Klienta BPK po remoncie

Generalny remont pomieszczeń, dostosowanie ich do potrzeb klientów z niepełnosprawnościami oraz zmiany w procedurach obsługi. W czwartek, 23 maja w Bytomskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. przy pl. Kościuszki 11 otwarte zostało nowe Biuro Obsługi Klienta.

Już na początku tego roku bytomska spółka rozpoczęła analizę funkcjonowania Biura Obsługi Klienta. Pod lupę poszły nie tylko procedury obsługi interesantów, ale też kwestie związane z dostosowaniem pomieszczeń do nowych standardów.

– Żeby móc budować i utrwalać pozytywny wizerunek naszej firmy, podjęliśmy decyzję o remoncie pomieszczeń. Zespół pracowników szkolił się do pracy według nowych procedur, by móc profesjonalnie obsługiwać klientów w przyjaznym otoczeniu – mówi Longin Sielmat, prezes zarządu Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.

I tak remont zakładał bardziej funkcjonalne i ergonomiczne wykorzystanie przestrzeni. Wyburzone zostały dwie ściany, położona została nowa podłoga. Biuro zyskało częściowo nowe wyposażenie.

Trzy stanowiska obsługi klientów

Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę klientów, w BOK funkcjonują teraz trzy stanowiska. W dwóch prowadzona jest bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowane są wnioski, reklamacje, korespondencja oraz zawierane są umowy na zaopatrzenie w wodę/i odprowadzanie ścieków. Także tu dowiemy się więcej o rozliczeniach i świadczonych usługach.

Z kolei przy stanowisku 3 załatwimy wszelkie sprawy techniczne (przyjmowanie i weryfikacja wniosków o wydanie warunków, udzielanie informacji dotyczących uzgodnień warunków technicznych /przyłączenia do sieci czy udzielania informacji o terenie.

W BOK pracuje także osoba odpowiedzialna za rozwiązywanie problemów klientów z obsługą eBOK – elektronicznego biura obsługi klienta. By usprawnić obsługę klientów wprowadzone zostały nowe procedury związane z obiegiem dokumentów. Teraz poszczególne sprawy do rozpatrzenia będzie otrzymywało kilka komórek, co znacznie skróci czas załatwienia sprawy.

Godziny otwarcia

Biuro Obsługi Klienta czynne jest w poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz w czwartki od 7.30 do 17.30. Można też dzwonić pod nr tel: 32 39 67 100 lub napisać na adres e-mail: bok@bpk.pl

Subskrybuj bytomski.pl

google news icon