Będzie ankieta w sprawie działalności Urzędu Miejskiego

Czy jesteśmy zadowoleni z tego, jak działa Urząd Miejski w Bytomiu? Jak oceniamy jakość świadczonych tu usług? Co należy poprawić? Jakie udogodnienia są dla klientów niezbędne? Na te pytania pomoże odpowiedzieć badanie opinii publicznej. Już od poniedziałku (13 maja) z bytomianami będą rozmawiać ankieterzy.
Bytomski2 umbytom2

By poprawić pracę urzędów, trzeba wcześniej poznać oczekiwania mieszkańców. Taki cel przyświeca Śląskiemu Związkowi Gmin i Powiatów, do którego należy Bytom. Przez kilka tygodni w kilkunastu miejscowościach będą prowadzone badania opinii.

W Bytomiu ankieterów spotkamy w Urzędzie Miejskim przy ulicy Parkowej 2. Ich stoisko znajdziemy naprzeciwko Punktu Informacyjnego. Będą pracować także w Urzędzie Stanu Cywilnego (ulica Olejniczaka 22) i w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów (ul. Smolenia 35). Wypełnienie formularza ankiety zajmie nam nie więcej niż 10 minut.

To badanie jest kolejnym etapem trzyletniego projektu. Od ubiegłego roku praca śląskich urzędów publicznych jest na bieżąco monitorowana.
UM Bytom

Subskrybuj bytomski.pl

google news icon