Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów spółki od kwietnia br. w firmie uruchomiono nowe, internetowe biuro obsługi. IOK, bo tak w skrócie nazywa się Internetowa Obsługa Kontrahenta daje użytkownikom wiele możliwości i funkcji. Poprzez nowe narzędzie klienci ZBM-TBS Sp. z o.o. mogą: dokonywać płatności bezpośrednio z aplikacji, zgłaszać awarie, czy też śledzić jej status. Takie rozwiązanie przenosi kontakty mieszkańców Bytomia z ich zarządcą na wyższy poziom. Za pomocą IOK-a przekazywane są ważne informacje, które mają duże znaczenie dla klientów. Wiadomości te dotyczą np. segregacji śmieci w mieście, zabezpieczenia mieszkania podczas urlopu itp. - Należy podkreślić, że obecnie komunikacja naszych klientów z ich administratorami jest realizowana w szybki, intuicyjny i dostępny z każdego miejsca sposób - dodaje Grzegorz Kwaśniewski.
Spółka nie poddaje się, pomimo pandemicznych obostrzeń nadal chce być blisko ze swoimi klientami, co więcej wychodzi naprzeciw potrzebom kontrahentów. Dbając o bieżące sprawy, mieszkańców obsługiwanych przez nią wspólnot mieszkaniowych, stara się wdrażać jak najlepsze rozwiązania. Kolejnym krokiem potwierdzającym fakt, iż dostosowuje się do rzeczywistości, która nas otacza jest aktualizacja strony BIP. Opracowano nową szatę graficzną witryny internetowej wraz z podaniem wszystkich, ważnych informacji nt. działalności firmy. Klienci na dzień dzisiejszy mają możliwość wartościowego skorzystania z informacji zawartych na nowej stronie BIP ZBM-TBS Sp. z o.o. w Bytomiu.
Warto wspomnieć, że w tym roku spółka wypracowała dodatkowo kolejny kanał komunikacyjny, jakim jest fanpage na jednym z portali społecznościowych, jak również nowe logo. W trakcie pracy w zakresie znaku graficznego starano się szanować tradycję, jak również akcentować nowoczesność. Prace nad logo trwały kilka miesięcy i były realizowane we współudziale z uznaną firmą marketingową. Efektem tych starań jest nowy symbol przedstawiający koncentrację ZBM-TBS Sp. z o.o. na budowę nowych mieszkań, jak również proces zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi (świadczy o tym fakt zastosowania wyróżnionej litery „M” w logo).
Nowa strona BIP, IOK czy fanpage to namacalny dowód zmian, które zachodzą w spółce. Za pomocą fanpage przekazywane są informacje na temat: możliwości wynajmu wolnych lokali mieszkalnych oraz użytkowych, świadczonych usług, a nawet, poprzez cykl postów, zachęca się mieszkańców Bytomia do poznawania ciekawych historii kamienic naszego miasta. - To niebywałe jaki Bytom jest tajemniczy - dodaje Grzegorz Kwaśniewski.
Ostatnio świętowaliśmy w firmie Dzień Dziecka. W związku z tym faktem był ogłoszony okazjonalny konkurs. Dzieci pracowników ZBM-TBS Sp. z o.o. odpowiedziały na zaproszenie do udziału. Wyniki oraz nagrodzone prace zostały przedstawione na fanpage’u spółki. - Wiemy, że nasi klienci oraz pracownicy dostrzegają i doceniają nasze starania mające na celu być bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań - akcentuje Pełnomocnik Zarządu ds. Informatyzacji i Cyfryzacji Procesów w ZBM-TBS Sp. z o.o. w Bytomiu.
Dzięki wprowadzeniu tych kanałów komunikacyjnych, klienci ZBM-TBS mogą załatwiać swoje sprawy szybko, efektywnie i o każdej porze, bez konieczności bezpośredniego kontaktu. Przed spółką następny krok, świadczący o zachodzących dalszych zmianach w firmie, a mianowicie trwają pracuje nad nową stroną www.