Robisz zakupy i wspierasz Polonię Bytom. Kibice razem mogą więcej

26 listopada o godzinie 19:20 zaprezentowany został całkowicie nowy kanał komunikacji sympatyków bytomskiej Polonii z Klubem. Światło dzienne ujrzała dedykowana aplikacja, oparta na systemie Sportbonus.

Jeszcze bliżej zespołu

Dzięki aplikacji sympatycy bytomskiej Polonii otrzymują nowinki z życia Klubu na wyciągnięcie ręki. Funkcjonalności jakie zawarte zostały w aplikacji to m.in.: bieżące aktualności, galerie zdjęć, materiały video, terminarze gier, tabele oraz relacje live ze spotkań drużyny w lidze czy sparingach. Co ciekawe, nowością jest tzw. ,,tablica”, która pozwala na swobodne wymiany poglądów i rozmowy wszystkim sympatykom oraz Partnerom będącym w aplikacji. Podczas premiery sympatycy mogli tam znaleźć czekającą wiadomość od Dawida Krzemienia, kapitana zespołu, który fanów przywitał:

"Cześć, witajcie w naszej aplikacji! Bądźcie na bieżąco z drużyną i razem osiągajmy wspólne cele. Udanej zabawy - damy radę?"

To dla Klubu niewątpliwie historyczny dzień i przełomowy projekt, który wymaga stałego rozwoju, ogromu pracy i stałej interakcji z fanami.

Zakupy fanów fundamentem programu

Model funkcjonowania aplikacji opiera się jednak przede wszystkim na zebraniu przez klub jak największej grupy firm oraz sklepów. Kibice integrują swą kartę płatniczą z aplikacją, zapewniają firmom obrót, robią zakupy - czy to stacjonarnie, czy internetowo – sklep zarabia, a procent z każdej transakcji wędruje do klubowej kasy na realizację konkretnego celu.

- Na przełomie lipca i sierpnia odbyliśmy kilka spotkań z przedstawicielami firmy Sportbonus. Przekazali nam kilka cennych wskazówek, jak podejść do tematu aplikacji, jakie są szczegóły techniczne. Zadanie jest trudniejsze o tyle, że stan pandemii nie ułatwia pozyskiwania stacjonarnych sklepów, pozamykane są choćby lokale gastronomiczne, trudno przekonać podmioty gospodarcze, by grały z nami w jednej drużynie. Dopiero gdy uświadomimy, że tak naprawdę nic to ich nie kosztuje - my dzięki kibicom nakręcamy obrót, a oni przekazują procent na obrany cel - można osiągnąć porozumienie. Aplikacja podzielona jest na sklepy internetowe i stacjonarne. Internetowe - to największe marki, jak Allegro, Pyszne.pl czy Media Expert. Stacjonarnych partnerów mamy na start około 20 i stale chcemy tą liczbę powiększać, by wspierać lokalnych przedsiębiorców w tym trudnym okresie - opowiada Rafał Rymarz, Marketing Manager bytomskiego Klubu.

Pełna transparentność

Zaletą aplikacji jest jej transparentność. Kibice wiedzą w czym konkretnie pomagają klubowi oraz kiedy i jak ten korzysta z zebranych środków. - To jeden z ważniejszych elementów, który przekonał nas do wprowadzenia aplikacji. System nie pozostawia żadnych wątpliwości - jego użytkownicy będą wiedzieć ile udało nam się zebrać pieniędzy i co konkretnie za nie kupiliśmy - zapewnia Rafał Rymarz.

Co warte uwagi, pierwszy cel nie będzie jednak dotyczył potrzeb drużyny ani Klubu. Wspólnie z sympatykami ustalono, że pierwszą intencją będzie zakup paczek świątecznych w ramach akcji Stowarzyszenia Kibiców Klubu Polonia Bytom ,,Niebiesko-Czerwone Święta”. Klub wyznaczył kwotę 2500 złotych, którą chce uzbierać do 12 grudnia a paczki trafią do dzieci i młodzieży z oddziału szpitala dziecięcego w Bytomiu oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych.

Subskrybuj bytomski.pl

google news icon