ViAssist, czyli wirtualna asystentka wspiera przedsiębiorców

Nadchodzi rewolucja na rynku pracy! Wirtualna asystentka debiutuje w Bytomiu. Gwarantuje przedsiębiorcom odciążenie w wykonywaniu codziennych obowiązkach, multizadaniowość, a także oszczędność czasu i pieniędzy.

Byt wirtualna asystetka bytom

Wirtualna asystentka to nie pieśń przyszłości, a zawód, który przebojem wkroczył na polski rynek pracy i sukcesywnie zdobywa kolejnych zwolenników. Na Śląsku jest zaledwie kilka osób wykonujących ten zawód. - Ze zdecydowanie większą konkurencją mamy do czynienia w Warszawie, gdzie ludzie są bardziej przyzwyczajeni do tego typu pracy – podkreśla Urszula Badan, właścicielka firmy ViAssist, czyli wirtualna asystentka, która działa w Bytomiu od października ubiegłego roku.

Jak sama przyznaje, przez niemal dwie dekady pracowała w korporacji świadczącej usługi telekomunikacyjne. Cztery lata temu rozpoczęła pracę zdalną. Zmiana trybu życia dała asumpt do realizacji marzeń związanych z prowadzeniem własnego biznesu. Urszula Badan szybko znalazła lukę na śląskim rynku pracy i założyła firmę. Tym sposobem stała się wirtualną asystentką wspierającą drobnych przedsiębiorców i biura nieruchomości. - Pracuję tak, jak typowa sekretarka czy asystentka, tyle tylko, że zdalnie i ze swojego biura. Pracodawca nie musi mnie zatrudniać u siebie i wyposażać dodatkowo biura – precyzuje Urszula Badan.

Jak najprościej opisać wirtualną asystentkę?

Jest sekretarką doby nowych mediów, czyli specjalistka do zadań specjalnych i od wszystkich prac biurowych, przed którą Internet nie ma żadnych sekretów. To doskonałe rozwiązanie dla zabieganych ludzi. Dzięki ViAssist pracującej online przedsiębiorca może skupić się na kluczowych aspektach prowadzonej przez siebie działalności, a więc na budowaniu relacji z klientami oraz na marketingu. Całą resztę załatwi specjalistka od wszystkiego. - Oddeleguj swoje obowiązki i skup się na własnych priorytetach, a całą resztę zadań wykona asystentka ViAssist – podkreśla Urszula Badan. Dodaje też, że dzięki tej współpracy przedsiębiorca nie musi zatrudniać etatowego pracownika i opłacać składek oraz wyposażać dodatkowego miejsca pracy i kupować sprzętu biurowego. - Pracuję dla Ciebie u Siebie, a Ty zyskujesz spokój i pewność, że wszystko jest gotowe na czas – mówi. ViAssist podbija bytomski rynek, ale jak przyznaje Urszula Badan, nie ma tu żadnego ograniczenia przestrzennego. Może pracować dla kontrahentów w całej Polsce.

Czym dokładnie zajmuje się wirtualna asystentka? Wszystkim tym, czego przedsiębiorcy najbardziej nie lubią, a co jest niezbędne podczas prowadzenia własnego biznesu. Wachlarz zadań wykonywanych przez asystentkę ViAssist jest olbrzymi. Obejmuje m.in.: administrację biurową związaną z najmem długo i krótkoterminowym, komunikację z klientem, tworzenie i publikację wszelkiego rodzaju ogłoszeń, umawianie i potwierdzanie spotkań z klientami, prowadzenie kalendarza spotkań, pomoc przy organizacji spotkań i eventów, research informacji czy usługi telefoniczne i telemarketing.

Asystentka do zadań specjalnych

Co ciekawe, możemy jej powierzyć także część zajęć wykonywanych zazwyczaj przez księgową, ponieważ zajmuje się wystawianiem faktur, rozliczeniami oraz oferuje wsparcie finansowo-księgowe. W Internecie czuje się jak ryba w wodzie. Nie obce są jej tajniki mediów społecznościowych i z powodzeniem prowadzi fanpage. Wirtualna asystentka niczym Irena Kwiatkowska z serialu „Czterdziestolatek” żadnej pracy się nie boi. W okamgnieniu sporządza raporty, ankiety, badania marketingowe czy badania satysfakcji klienta. Prowadzi też rozmowy rekrutacyjne i windykację miękką. Jednym słowem jest to zawód z potencjałem. Współpraca z nią staje się coraz bardziej popularna, a trend ten będzie się utrzymywał.

Biuro ViAssist znajduje się przy ul. Moniuszki 22/006 w Bytomiu. Z wirtualną asystentką można skontaktować się telefonicznie (535 603 414) lub poprzez jej stronę internetową: www.biuroviassist.com.

Subskrybuj bytomski.pl

google news icon