Marka Tyskie zadeklarowała, że jeśli sympatycy bytomskiego klubu w ciągu trzech miesięcy uzbierają więcej niż 133 tys. kapsli po piwie Tyskie Gronie, Klasyczne i Radler, to Polonia otrzyma pokaźną sumę pieniędzy na organizację wyjazdów kibiców na mecze w rundzie wiosennej. W tym celu na terenie Bytomia ustawiono specjalne urny, w których można było deponować zebrane kapsle.
Fani wywiązali się z tego zadania z nawiązką. W sumie wrzucili do urn aż 200 tys. kapsli, czyli o prawie 70 tys. więcej, niż było trzeba. Najwięcej uzbierano w urnie ustawionej przed stadionem im. Edwarda Szymkowiaka. Wysiłek (i morze wypitego piwa) się opłacił. Dzięki mobilizacji wiosną kibice będą mieli zapewnione wyjazdy wraz ze swoją drużyną. Na ten cel Tyskie przekaże 20 tys. złotych.
- Cieszymy się, że fanom Polonii się udało i wierzymy, że wspólne wyjazdy zintegrują ich jeszcze bardziej - powiedział Tomasz Chmielewski z marki Tyskie.