Wielu czytelników pisze do nas z pytaniem czy wiemy coś o awarii wodociągów i co się dzieje, że z kranu leci brudna woda.
Jak się okazało pierwsze brudna woda w kranie pojawiła się jeszcze 4 października – to skutek prowadzonych prac remontowych w Śródmieściu, na os. Arki Bożka i Stroszku. Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne wystosowało odpowiedni komunikat, w którym informuje, że z powodu prac prowadzonych przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągowe mających na celu zwiększenie ciśnienia wody nastąpiło zanieczyszczenia wody.
Na stronie Urzędu Miejskiego możemy też przeczytać, że - BPK w sobotę, 4 października przystąpiło w godzin wieczornych do prac mających na celu oczyszczenie sieci. Prace mogą potrwać jeszcze kilka godzin.
Co ważne - woda płynąca aktualnie w bytomskich kranach nadaje się tylko do prac gospodarczych.
Wszystkim tym, którzy z powodu mętnej wody ponieśli jakieś straty, Bytomskie Przedsiębiorstwo komunalne wychodzi na przeciw i pozwala uzyskać zadośćuczynienie. W przypadku chęci wystąpienia z ewentualnym roszczeniem lub chęci uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące strat materialnych lub wystąpienia innych konsekwencji pojawienia się mętnej wody należy przesłać do Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.:
- dokładny opis problemu, ewentualnej straty materialnej czy też innych konsekwencji wystąpienia zmętnionej wody,
- dokładny opis roszczenia,
- możliwie dokładną dokumentację potwierdzającą poniesienie straty materialnej czy wystąpienie innych konsekwencji pojawienia się zmętnionej wody,
- w przypadku zużycia większej ilości wody do przepłukania instalacji należy przesłać podpisane oświadczenie, w którym zostanie podana ilość zużytej dodatkowo wody.
Z kim się kontaktować?
Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
pl. Kościuszki 11
41-902 Bytom
Dział Sprzedaży i Analiz
Tel.: (32) 39-67-199 lub (32) 39-67-121