Centrum usług powstaje w budynku dawnej przychodni lekarskiej przy ul. Piłsudskiego. Uruchamia je firma Sales Concept z grupy kapitałowej Loyd S.A., która posiada placówki świadczące usługi z zakresu outsourcingowego wsparcia sprzedaży na terenie całej Polski. Biuro w Bytomiu jest jej pierwszą inwestycją na Śląsku.
Do pracy w bytomskim centrum usług poszukiwani są głównie konsultanci i liderzy zespołów sprzedażowych. W ciągu pół roku firma zamierza zebrać kompetentną załogę. - Zatrudnienie mogą u nas znaleźć osoby niepełnosprawne, kobiety i mężczyźni w wieku 50+, a także ucząca się młodzież – mówi Cezary Lewiński, Dyrektor Zarządzający Sales Concept S.A. Firma w swoim komunikacie podaje: "Jednym z ważniejszych czynników determinujących pracę konsultanta w contact center i tym, co może stać się głównym atutem podczas rekrutacji na to stanowisko jest wysoka kultura osobista. Idealnie znajdują się tu osoby, które lubią rozmawiać i nie mają problemów z nawiązywaniem kontaktu. Mocną stroną kandydata jest również wcześniejsze doświadczenie związane ze sprzedażą lub obsługą klienta. Niemniej jednak, nieodłącznym elementem funkcjonowania centrów usług biznesowych są szkolenia interpersonalne, dzięki którym nawet osoby początkowo nieśmiałe z czasem nabierają odwagi i pewności siebie."
Sales Concept chwali się, że centrum usług, które powstaje w naszym mieście jest zaprojektowane i wyposażone tak, że mogą w nim komfortowo pracować również osoby niepełnosprawne. Wszystkie stanowiska są odpowiednio doświetlone i wygodne, a sala jest wygłuszona. Infrastruktura budynku umożliwia swobodne poruszanie się osób z dysfunkcjami ruchowymi, dzięki czemu mogą się czuć komfortowo i swobodnie w miejscu pracy. Do dyspozycji pracowników stworzono również przestronne zaplecze socjalne.
Wszystkie osoby zainteresowane pracą w bytomskim contact center mogą przesyłać dokumenty aplikacyjne na adres praca@teleconcept.pl