W maju zeszłego roku na tym krótkim fragmencie zerwano asfalt odsłaniając zabytkowy bruk i tory tramwajowe linii tramwajowej wybudowanej w 1927 roku. Niedługo później Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej przystąpiło do budowy ciepłociągu, w wyniku czego rozebrano część starej nawierzchni, aby wykonać wykop i położyć w nim rury.
Dziurę już dawno zakopano, a mimo to ulica wciąż nie doczekała się remontu. Jak poinformował nas Miejski Zarząd Dróg i Mostów, PEC planowało kontynuować budowę linii ciepłowniczej w tym roku, lecz 25 kwietnia firma przesłała pismo, że prace nie będą miały dalszego ciągu. Zarządca drogi zdecydował więc o odbudowie brukowanej nawierzchni, co nastąpi w maju i potrwa dwa miesiące.
W jezdni zostanie zachowane dawne torowisko tramwajowe jako pamiątka po linii prowadzącej z Rynku na Pogodę, którą zlikwidowano w 1956 roku. Fragmenty starych szyn pozostawiono również na ul. Jainty i przed dworcem PKP, dzięki czemu można przekonać się jak bardzo zmienił się schemat linii tramwajowych w naszym mieście w XX wieku.