Rozbark i Vitor będą miały centra przesiadkowe

  • Posty: 261
  • Otrzymane podziękowania: 25

AA odpowiedział w temacie: Rozbark i Vitor będą miały centra przesiadkowe

creek73 napisał: Bez tej drogi na 100 % padnie EC Szombierki, Szyb Krystyna oraz nie dojdzie do skutku wiele inwestycji na południu Bytomia (Wiem że były plany budowy biurowca).

..chyba że teren zostanie obsłużony przez Centrum Komunikacyjne z Prawdziwego Zdarzenia ( czyli NIE to coś z projektu )
2018/02/12 12:17 #177304

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 211
  • Otrzymane podziękowania: 59

Błażej odpowiedział w temacie: Rozbark i Vitor będą miały centra przesiadkowe

Tramwaj do Miechowic powinien powstać już ponad 25 lat temu. To nie jest inwestycja przyszłości tylko coś co jest potrzebne "na wczoraj".
Tramwaj powinien obsługiwać wyłącznie nowe osiedle do pętli, natomiast autobus powinien obsługiwać osiedle przy dawnej KWK. Tak się robi dobrą komunikację. Dublowanie przez tramwaj w obecnej formie 623 nie miałoby najmniejszego sensu.

Co do BeCetki - odcinek w Szombierkach oraz odcinek w dzielnicy Karb jest niezbędny i powinien powstać. Dobrze byłoby gdyby powstała także odnoga do Łagiewnickiej pozwalająca na ominięcie Zabrzańskiej i odnoga do Strzelców Bytomskich, chociaż ta ma moim zdaniem najmniejszą wagę i niekoniecznie musi powstać w tej formie.
2018/02/12 21:55 #177312

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 13113
  • Otrzymane podziękowania: 472

MephiR odpowiedział w temacie: Rozbark i Vitor będą miały centra przesiadkowe

Odnoga do Strzelców najbardziej przydałaby się strażakom, bo z nowej strażnicy mieliby bardzo łatwy i szybki dojazd na Stroszek.
2018/02/12 22:01 #177313

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 1584
  • Otrzymane podziękowania: 133

foxbat odpowiedział w temacie: Rozbark i Vitor będą miały centra przesiadkowe

Błażej napisał: Tramwaj do Miechowic powinien powstać już ponad 25 lat temu. To nie jest inwestycja przyszłości tylko coś co jest potrzebne "na wczoraj".
Tramwaj powinien obsługiwać wyłącznie nowe osiedle do pętli, natomiast autobus powinien obsługiwać osiedle przy dawnej KWK. Tak się robi dobrą komunikację. Dublowanie przez tramwaj w obecnej formie 623 nie miałoby najmniejszego sensu.

Istnieje już Kościół Latającego Potwora Spaghetti, myślałeś aby powołać też Kościół Tramwaju?
Na wyspach Oceanu Spokojnego istnieją tzw. kulty cargo. Byłaby to nasza lokalna odmiana.
joemonster.org/art/37104
2018/02/12 22:25 #177314

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 13113
  • Otrzymane podziękowania: 472

MephiR odpowiedział w temacie: Rozbark i Vitor będą miały centra przesiadkowe

Foxbat, w jaki sposób ty obsługujesz komputer, skoro ze współczesną techniką jest Ci tak nie po drodze? Myślę, że idealnie czułbyś się w społeczności amiszów :P
2018/02/12 22:50 #177316

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 1584
  • Otrzymane podziękowania: 133

foxbat odpowiedział w temacie: Rozbark i Vitor będą miały centra przesiadkowe

Też mógłbyś przystąpić do tramwajowego kościoła. Wygłaszałbyś kazania na temat stadionu.

Bylibyście w sytuacji o tyle lepszej, że o ile wyspiarze na Pacyfiku muszą budować bożka z jakichś rupieci to w Bytomiu można spotkać tramwaje oryginalne.
2018/02/12 22:55 #177317

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 211
  • Otrzymane podziękowania: 59

Błażej odpowiedział w temacie: Rozbark i Vitor będą miały centra przesiadkowe

@Foxbat:
Tylko, że tramwaje w odróżnieniu od "latającego potwora spaghetti" istnieją...
Ba! są bardziej pojemne od autobusów i jeszcze jedno ! Mniej zależne od ruchu drogowego i ewentualnych korków, a ponadto ekologiczne. Jedyną wadą są koszty eksploatacji.
2018/02/13 00:50 #177318

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 13113
  • Otrzymane podziękowania: 472

MephiR odpowiedział w temacie: Rozbark i Vitor będą miały centra przesiadkowe

Koszty eksploatacji wynikają z tego, że tramwaje nie jeżdżą po publicznych drogach, tylko wykorzystują własną infrastrukturę. Dzięki temu nie niszczą nawierzchni ulic, jak przeciążone autobusy.
2018/02/13 08:36 #177321

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 1253
  • Otrzymane podziękowania: 12

igor odpowiedział w temacie: Rozbark i Vitor będą miały centra przesiadkowe

Dokładnie tak jest. Przedsiębiorstwa autobusowe wykorzystują infrastrukture drogową ale za jej naprawy nie płacą. Warto poczytać artykuł
www.wpk.katowice.pl/1758.html
2018/02/13 12:27 #177325

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Robert CzykielGhostolowpbFantus